5. april 2010

Påskekos

Da er påsken over, og vi er hjemme fra en koselig uke på hytten! Påskeuken har som vanlig gått altfor fort, og i morgen er det hverdag igjen for de aller fleste. Jeg er jo så heldig at jeg fremdeles har en stund igjen av permisjonen min, så ingen jobbing på meg! Men mannen i huset skal tilbake på jobb i morgen, så hverdagen går sin gang her også!

Symaskinen har også hatt ferie, og det tror jeg var bra. På hytten var vi nemlig 8 voksne, 3 unger, 2 hunder og 1 katt... så om jeg skulle hatt med meg noen av syprosjektene mine i tillegg, ja da tror jeg kanskje det hadde blitt litt trangt!

Men siden jeg ikke kunne sy denne uken, måtte jeg finne noe annet å gjøre på, så jeg pakket med meg både kryssordblad, Foreldre & barn, krim fra Läckberg og garn til å strikke et par tjukkelabber. Det endte derimot med at jeg kjøpte nytt garn på den lokale garnbutikken, og begynte på en monsterbukse til Tøffeliten. Så boken, bladet og kryssordet ligger urørt, for ikke å snakke om tjukkelabbene!!!

Sammen med niesen min laget jeg dukketeater, hvor vi sydde dukker av gamle sokker og trådrester, og scene av en banankasse og gamle gardiner! Kjempegøy!!!

Håper alle andre også har hatt en fin påskefeiring, og at våren som endelig kom, nytes til det fulle!!!

(Bildet av monsterbuksen kommer snart)


2 kommentarer:

  1. jasså! Så du kan strikke også du!
    Det vet jeg ikke om jeg visste!:)

    gleder meg til å se flere bilder av prosjektene dine:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Ja, jeg kan da vel det ;)

    Har tatt en liten pause i strikke-prosjektet, får nå var symaskinen komt frem igjen... hehe! Men skal få gjort den ferdig snart! =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...