15. september 2010

Kjole i ull

I dag har jeg vært på Stoff & Stil og brukt penger.... Og jeg fikk endelig handlet det jeg trengte for å lage en ullkjole til Tøffeliten. Så da var det bare å komme seg hjem og sy ;) Synes resultatet ble ganske bra i grunn, og tror nok iallefall at kjolen holder snuppa god og varm!


Kjole i ull, str. 74.


Blonder langs kanten


Detalj fra forstykket.


Kjolens bakstykke.

Ellers var jeg på loppis i helgen, og der fant jeg noen skatter. Mer om disse kommer senere.

Håper alle får en riktig flott uke!

3 kommentarer:

  1. Så flott kjole!! Masse fint du syr!!

    Ja stoff og stil, der blir det fort dyrt.....er jo så kjekt å handle.

    Takk for kommentar inne hos meg. KJEKT!!
    Legger meg til som følger her inne, ok?

    God helg!

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Alltid koselig med nye følgere!

    Velkommen skal du være! =)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget :) Er på en liten bloggrunde, som jeg så altfor sjeldent får til! Inspirerende og flotte ting du har :) Klem Beppe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...