10. januar 2011

Enda et gammelt innlegg...

Her er det hverdag igjen, og det er travelt... Det blir dermed liten tid til mine kreative prosjekter, og det er derfor jeg driver å poster litt bilder av gamle prosjekter.



Her er en gammel "puff" som vi hadde i entrèen hjemme hos mamma og pappa da jeg var liten. Jeg overtok den og malte den hvit og trakk den med nytt stoff. Desverre ikke noen bilder fra før jeg malte den. Men den var da i en slags hud-oransjefarge, og med et helt annet trekk. Synes den ble veldig søt nå, og den passer perfekt på soverommet. Der bruker vi den til oppbevaring av strikkesokker og tøfler.

Ha en fin uke alle sammen!


1 kommentar:

  1. Så flott!! Kjekt å ha noko slikt å oppbevare tøflar og sokkar i. Sjølv har me ei gamal kiste i gongen med tøflar i, så kan alle gjestene få ta på seg tøflar når dei kjem på besøk om dei ønskjer. Ønskjer deg ei fin veke.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...